Krajowa Izba Gospodarcza zaprasza na konferencję Global Check‑in, która odbędzie się w w Warszawie. Wydarzenie jest poświęcone ekspansji polskich firm MŚP na europejskich rynkach, a szczególna uwaga zostanie poświęcona cyfrowej ekspansji przez e‑commerce.
Czym jest Global Check‑in?
Global Check‑in to unikatowe wydarzenie na żywo poświęcone eksportowi. Krajowa Izba Gospodarcza, organizator konferencji, zgromadzi w jednym miejscu przedstawicieli rządu i czołowych instytucji krajowych w obszarze polityki związanej z rozwojem przedsiębiorczości i eksportu, a także doświadczonych ekspertów e‑commerce reprezentujących topowe polskie marki oraz przedstawicieli świata nauki i biznesu.
Co zrobić, by polscy przedsiębiorcy rozwinęli żagle w zagranicznym e‑commerce?
Na to pytanie KIG chce odpowiedzieć już w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie. Podczas tegorocznej edycji wydarzenia KIG stawia na rozwój polskich marek na rynku europejskim. Celem jest wypracowanie konstruktywnych kierunków dalszego rozwoju cyfrowego eksportu polskich firm MŚP. Uczestnicy wydarzenia przyjrzą się perspektywom rozwoju eksportu cyfrowego marek MŚP w trzech kluczowych obszarach.
- W Strefie Policy spotkają się przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich, którzy porozmawiają o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross‑border.
- W Strefie Trend będą rozmawiać przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e‑commerce na rynku UE.
- Strefa Brand to spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek, którzy na własnych przykładach powiedzą, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu i jak ich działania mogą przyczynić się do promocji Polski na arenie międzynarodowej.
Do kogo kierowana jest konferencja?
Bezpośrednimi adresatami wydarzenia są przedsiębiorcy MŚP z potencjałem eksportowym (w szczególności w e‑commerce, producenci, właściciele marki, dystrybutorzy). Wśród uczestników i prelegentów znajdą się także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e‑commerce, a także wszyscy zainteresowani debatą na temat kierunków rozwoju cross‑border e‑commerce.
Dlaczego warto zarejestrować się do udziału w Global Check‑in?
- Nowoczesne podejście do eksportu — Global Check‑in to jedyne miejsce poświęcone dyskusji o cyfrowym eksporcie przy udziale szerokiego wachlarza interesariuszy i uczestników, reprezentujących sektor publiczny, pozarządowy, akademicki oraz prywatny.
- Najważniejsze tematy dotyczące cross‑border e‑commerce — cross‑border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych, ale poznasz też kluczowe trendy w e‑commerce na najbliższe lata od topowych ekspertów.
- Stoiska eksperckie — poznasz najlepszych polskich ekspertów w jednym miejscu. Podzielą się z Tobą swoją wiedzą i doświadczeniem na temat poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach. Sprawdź, które firmy będziesz mógł spotkać.
- Możliwość networkingu — w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach będziesz mieć szansę na wymianę doświadczeń i kontaktów.
- Bezpłatny udział — dzięki współpracy z partnerami konferencji, jak Amazon, PayPal, czy GS1, nie poniesiesz żadnych opłat za udział. Obowiązuje rejestracja.
Dołącz do grona uczestników Global Check‑in 2024
Wzięcie udziału w konferencji jest możliwe wyłącznie po rejestracji na stronie globalcheckin.pl. Liczba miejsc jest ograniczona. Zapis do udziału nie jest jednoznaczny z uczestnictwem w konferencji. Organizatorzy zastrzegają możliwość odmówienia udziału firmom, które nie spełniają kryteriów grupy docelowej.
Partnerzy i patroni
- Partner strategiczny — Amazon
- Partnerzy merytoryczni — PayPal, GS1
- Partnerzy — Przedsiębiorstwo Fair Play, Teraz Polska, Centrum Kreatywności Targowa
- Patroni Honorowi — Ministerstwo Rozwoju i Technologii, Minister Cyfryzacji, Prezes Urzędu Patentowego RP, Polska Agencja Inwestycji i Handlu, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Akademia Leona Koźmińskiego
- Patroni medialni — TVP3 Warszawa, Polskie Radio RDC, My Company Polska, Nowy Marketing, Przedsiębiorcy.eu, Inwestycje.pl, Telewizja Biznesowa, Comparic