Izba Przemysłowo­‑Handlowa Rybnickiego Okręgu Przemysłowego

Firmy Jutra: e‑commerce — przedsiębiorcy w cyfrowej przyszłości

Dwa lata temu Google wraz z PFR uruchomił program szkoleniowy Firmy Jutra, aby pomóc polskim przedsiębiorcom w trakcie pandemii. Małe i średnie firmy rozwinęły swoje narzędzia cyfrowe, dzięki czemu łatwiej przeszły przez ten ciężki okres. Według przeprowadzonych przez instytut badawczy IPSOS badań ponad 15 tysięcy przedsiębiorstw, które brały udział w pierwszej edycji programu rozwinęło się lub utrzymało biznes na podobnym poziomie w trakcie pandemii, a 5 tysięcy firm uruchomiło swoje działania e‑commerce. Izba Przemysłowo­‑Handlowa Rybnickiego Okręgu Przemysłowego jest partnerem programu.

Teraz, w obliczu nowych wyzwań stojących przed polskimi przedsiębiorcami Google uruchamia drugą edycję programu Firmy Jutra: e‑commerce, ukierunkowaną na zdobycie zaawansowanej wiedzy i umiejętności w zakresie handlu internetowego. Będzie miała ona formę 4‑tygodniowego intensywnego szkolenia, składającego się z lekcji live i warsztatów, indywidualnych spotkań z doradcami programu, którzy pomogą wprowadzić firmę na ścieżkę przyspieszonego rozwoju. Program kierowany jest do właścicieli małych i średnich sklepów internetowych, osób odpowiedzialnych za marketing, czy rozwój e‑sklepu.

Program Firmy Jutra w praktyce to:

  • 8 czołowych ekspertów, którzy podzielą się wieloletnim doświadczeniem, wskazówkami i wiedzą;
  • 20 godzin, 7 lekcji, 5 warsztatów wdrożeniowych i materiały dodatkowe, dzięki którym krok po kroku zaimplementujesz zdobytą wiedzę;
  • indywidualne konsultacje z doradcami Firm Jutra, na których uzyskasz spersonalizowane wsparcie odnoszące się wyłącznie do Twojego biznesu;
  • codzienne grupowe dyżury z doradcami, podczas których zadasz nurtujące Cię pytania odnoszące się do lekcji i warsztatów;
  • społeczność, w ramach której podzielisz się swoimi uwagami i zadasz nurtujące Cię pytania doradcom Google oraz innym uczestnikom;
  • certyfikat poświadczający uczestnictwo w szkoleniu.

W 4 tygodnie uczestnicy poznają i wdrożą najlepsze praktyki e‑commerce. Dowiedzą się jak:

  • zwiększyć przychody dzięki wykorzystaniu najefektywniejszych narzędzi i rozwiązań marketingowych,
  • zwiększyć efektywność działań marketingowych i zoptymalizować koszty za pomocą analityki internetowej,
  • rozwijać swój e‑sklep wdrażając narzędzia chmurowe.

Eksperci Firm Jutra: e‑commerce

Do programu w roli prelegentów zaprosiliśmy czołowych ekspertów z branży marketingu i e‑commerce w Polsce — autorów bestsellerów, najlepszych analityków danych czy właścicieli firm i agencji marketingowych, dzięki którym Twój biznes ma szansę wejść na kolejny poziom rozwoju. Naszymi ekspertami zostali:

  • Artur Jabłoński,
  • Paweł Tkaczyk,
  • Martyna Zastrożna,
  • Dawid Prokopowicz,
  • Krzysztof Modrzewski,
  • Krzysztof Marzec,
  • Paweł Gontarek,
  • oraz Przemysław Modrzewski

W programie będzie mogło wziąć udział 500 przedsiębiorców i firm wybranych na podstawie zgłoszeń.

Zapisy do programu trwają do 28 września na stronie firmyjutra.pl.