Dwa lata temu Google wraz z PFR uruchomił program szkoleniowy Firmy Jutra, aby pomóc polskim przedsiębiorcom w trakcie pandemii. Małe i średnie firmy rozwinęły swoje narzędzia cyfrowe, dzięki czemu łatwiej przeszły przez ten ciężki okres. Według przeprowadzonych przez instytut badawczy IPSOS badań ponad 15 tysięcy przedsiębiorstw, które brały udział w pierwszej edycji programu rozwinęło się lub utrzymało biznes na podobnym poziomie w trakcie pandemii, a 5 tysięcy firm uruchomiło swoje działania e‑commerce. Izba Przemysłowo‑Handlowa Rybnickiego Okręgu Przemysłowego jest partnerem programu.
Teraz, w obliczu nowych wyzwań stojących przed polskimi przedsiębiorcami Google uruchamia drugą edycję programu Firmy Jutra: e‑commerce, ukierunkowaną na zdobycie zaawansowanej wiedzy i umiejętności w zakresie handlu internetowego. Będzie miała ona formę 4‑tygodniowego intensywnego szkolenia, składającego się z lekcji live i warsztatów, indywidualnych spotkań z doradcami programu, którzy pomogą wprowadzić firmę na ścieżkę przyspieszonego rozwoju. Program kierowany jest do właścicieli małych i średnich sklepów internetowych, osób odpowiedzialnych za marketing, czy rozwój e‑sklepu.
Program Firmy Jutra w praktyce to:
- 8 czołowych ekspertów, którzy podzielą się wieloletnim doświadczeniem, wskazówkami i wiedzą;
- 20 godzin, 7 lekcji, 5 warsztatów wdrożeniowych i materiały dodatkowe, dzięki którym krok po kroku zaimplementujesz zdobytą wiedzę;
- indywidualne konsultacje z doradcami Firm Jutra, na których uzyskasz spersonalizowane wsparcie odnoszące się wyłącznie do Twojego biznesu;
- codzienne grupowe dyżury z doradcami, podczas których zadasz nurtujące Cię pytania odnoszące się do lekcji i warsztatów;
- społeczność, w ramach której podzielisz się swoimi uwagami i zadasz nurtujące Cię pytania doradcom Google oraz innym uczestnikom;
- certyfikat poświadczający uczestnictwo w szkoleniu.
W 4 tygodnie uczestnicy poznają i wdrożą najlepsze praktyki e‑commerce. Dowiedzą się jak:
- zwiększyć przychody dzięki wykorzystaniu najefektywniejszych narzędzi i rozwiązań marketingowych,
- zwiększyć efektywność działań marketingowych i zoptymalizować koszty za pomocą analityki internetowej,
- rozwijać swój e‑sklep wdrażając narzędzia chmurowe.
Eksperci Firm Jutra: e‑commerce
Do programu w roli prelegentów zaprosiliśmy czołowych ekspertów z branży marketingu i e‑commerce w Polsce — autorów bestsellerów, najlepszych analityków danych czy właścicieli firm i agencji marketingowych, dzięki którym Twój biznes ma szansę wejść na kolejny poziom rozwoju. Naszymi ekspertami zostali:
- Artur Jabłoński,
- Paweł Tkaczyk,
- Martyna Zastrożna,
- Dawid Prokopowicz,
- Krzysztof Modrzewski,
- Krzysztof Marzec,
- Paweł Gontarek,
- oraz Przemysław Modrzewski
W programie będzie mogło wziąć udział 500 przedsiębiorców i firm wybranych na podstawie zgłoszeń.
Zapisy do programu trwają do 28 września na stronie firmyjutra.pl.