Masz już własny sklep internetowy i szukasz sprawdzonych sposobów na zwiększanie wartości koszyka zakupowego? Zastanawiasz się, jak przetrwać ten pierwszy rok w e‑commerce i jak wykorzystać szanse, jakie daje tzw. nowa normalność biznesowa po pandemii?
W imieniu Krajowej Izby Gospodarczej zapraszamy na webinarium „Jak przetrwać pierwszy rok w e‑commerce”, podczas którego eksperci Michał Lorenc Jr z AWX commerce i Maciej Stodolny z Ecometrixo przedstawią zagadnienia kluczowe dla prowadzenia sklepu internetowego.
Dowiesz się o 12 ważnych rzeczach dla funkcjonowania Twojego sklepu przez pierwszych 12 miesięcy:
- Jak sprawdzić, czy nasz pomysł na biznes jest dobry?
- Czy nasz produkt jest na pewno dopasowany do e‑commerce?
- Co wybrać: marketplace czy sklep własny?
- Jak social selling wspiera sprzedaż?
- Jak budować politykę cenową, by nie odwróciła się przeciwko nam?
- Płatności online.
- Logistyka, kurierzy, magazynowanie.
- Jak czytać i analizować dane ze swojego e‑sklepu?
- Marketing to strata pieniędzy, czy możliwości?
- Po co jest segmentacja klientów?
- Ścieżka konsumenta — jak do tego podejść?
- Ekspansja na rynki zagraniczne.
Jak wygląda rynek e-commerce w Polsce?
Podczas webinarium o gospodarczych i prawnych aspektach rynku e‑commerce opowiedzą eksperci KIG: Piotr Soroczyński, główny ekonomista KIG oraz Przemysław Ruchlicki, zastępca dyrektora Biura Polityki Gospodarczej KIG.
Webinar poprowadzi Maciej Sadowski — przewodniczący Komitetu ds. Innowacji, Technologii i Różnorodności KIG, CEO Startup Hub Poland.
Zapraszamy 21 stycznia, w godz. 11:00 — 12:30.
Spotkanie jest bezpłatne, jednak konieczna jest wcześniejsza rejestracja (liczba miejsc ograniczona).