Izba Przemysłowo­‑Handlowa Rybnickiego Okręgu Przemysłowego

PPK z BNP Paribas TFI — zaproszenie na wideokonferencję

8 października o godz. 11:00 BNP Paribas TFI S.A. organizuje wideokonferencję dotyczącą Pracowniczych Planów Kapitałowych oferowanych przez Towarzystwo, na którą chcieliśmy serdecznie Państwa zaprosić.

Wideokonferencja będzie dostępna pod adresem: https://bnptfi.zoom.us/my/malgorzata.burda.

Przedstawiciel Towarzystwa przedstawi Państwu szczegółowe informacje dotyczące proponowanych rozwiązań w zakresie kosztów, wsparcia w procesie wdrożenia PPK w Państwa firmie, sposobu inwestowania środków oraz narzędzi informatycznych służących do obsługi planu po stronie Pracodawcy i Pracowników.

Zapraszamy także do obejrzenia prezentacji oferty (plik PDF, 1,5 MiB).

Najistotniejsze aspekty oferty

  • Jedne z najniższych opłat za zarządzanie PPK na rynku (obniżamy opłaty aż do 0,2 % w skali roku).
  • Brak opłaty za zarządzanie do 31.12.2020.
  • Brak opłaty zmiennej (za osiągnięty wynik) do 31.12.2021.
  • Brak opłat za zmianę funduszy.
  • Według zestawienia PFR opublikowanego w dniu 15.09.2020 na portalu www.mojeppk.pl, oferta Towarzystwa jest aktualnie jedną z najkorzystniejszych cenowo propozycji na rynku.
  • Bardzo dobre wyniki funduszy inwestycyjnych — zawsze w czołówce, powtarzalne i stabilne wyniki, wysokie oceny niezależnych analityków rynku.
  • Siła i doświadczenie Grupy BNP Paribas.
  • Stabilny i doświadczony zespół zarządzających.
  • Obsługa klientów PPK w 530 placówkach bankowych BNP Paribas oraz poprzez portal internetowy i infolinię.
  • Kompleksowe wsparcie w zakresie wdrożenia PPK w firmie.
  • Prosty proces zawarcia umowy o zarządzanie (w dwóch krokach) pod adresem: https://zapisy-ppk.tfi.bnpparibas.pl/?partnercode=438.
  • Specjalna oferta na produkty bankowe i TFI dla pracowników firm, z którymi współpracujemy z zakresie PPK (niezależnie od uczestnictwa w PPK): https://ppk.tfi.bnpparibas.pl/dl/156/45d17c/[_7939_]_BNP_Paribas_DETAL_program_partnerski_aktualizacja.pdf.

BNP Paribas TFI zapewni wsparcie na każdym etapie wdrożenia PPK w Państwa firmie. Oferuje pomoc w zagadnieniach prawnych, administracyjnych, marketingowych i technicznych:

  • opiekę dedykowanego pracownika,
  • konsultacje w zakresie wdrożenia i organizacji projektu PPK,
  • konsultacje prawne w zakresie obowiązków pracodawców,
  • wsparcie IT przy wykorzystaniu aplikacji PPK Serwis do rejestracji pracowników i podpisania umowy o prowadzenie PPK oraz do przekazywania informacji o wpłatach,
  • wsparcie komunikacji z pracownikami w zakresie uprawnień i obowiązków wynikających z uczestnictwa w pracowniczych planach kapitałowych,
  • materiały marketingowe,
  • dedykowana infolinia dla pracowników obsługujących PPK,
  • infolinia dla uczestników PPK,
  • pomoc w ramach bieżącej obsługi.